3 april 2011

hejsaan ! har varit dålig på att blogga. Vi hade studiedag i torsdags och i fredags sov Alice här. vi kollade på karate kid, aså den nya med jackie chan och jaden smith då. den va väldigt bra :)
Igår (lördag) va jag och Annie centrum och jag åt pizza och köpte kajal, ögonskuggepensel eller vad de kallas och så köpte jag en jättesöt BH och trosor :)
Annie sov här inatt oxå och vi kollade på 8 mile, och idag kollade vi på The girl next door.
Annie gick för en stund sen, och jag är jätte seg idag. Det regnar ute och de är söndag, och de känns som en sån söndag man bara stannar hemma hela dagen och kollar på film, tar en dusch och bara chillar.
Ingen är hemma heller så jag har ingen att prata med utom katterna dåra men de är inte så kul, ska sätta på lite musik kanske.
Imorgon är e måndag igen och då börjar skolan igen, men dehar varit jävligt skönt att ha haft studiedag och varit ledigt en dag extra så att man är laddat för skolan.
Såg att klockan har gått väldigt snabbt idag eller är de bara jag som tycker det? jag ha liksom inte gjort nåt spec idag.
Men ni får ha det bra, så hörs vi lite senare ikväll kanske!
PS. jag har inte tagit bilder på aslänge så tyvärr får ni inga bilder, men jag lovar att ta mer bilder nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0