Dag me min älskling♥

Tjenare bloggen!
Idag åt jag och Alice på kinaresturang efter skolan i den varma solen! :)
Kycklingspett med jordnötssås och ris :D
Sen gick vi till skytteholm och sola och åt glass :) Skönt!
Efter de gick vi och handlade lite, och vi åt tacos på balkongen till middag och vad som hände där vill ni inte veta! vi hade iaf skiiitkuuul! xD
Vi har haft väldigt mycket musik i bakrunden!
Seek Bromance - Tim Berg
Vi får riktiga SOMMARKÄNSLOR! Vi har gått och sjungt på den typ hela dagen, skitbra! :D
Här är lite bilder från idag:
Jag och Alice :)
Bästisar :D
Älskarejj!
Jag :)
Söta lilla Alice :D
Vi är bäst ;)
Gullig :)
Ja de va bilder från idag, nu ska vi fortsätta kvällen och ha kul! Juste vi har ju Vinetta förfan, och vi har faktiskt bakat idag oxå, kärleksmums! :D puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0