Fullt upp..

hej hej hej hej hej... Det va längesen, har inte bloggat på några dagar för att har inte hunnit, har varit med folk och igår fyllde Daria år så jag, alice, annie, daria, fatou, lollo, Thomas, leon åkte till Laserdome i odenplan och körde i 45 min, inte för att jag är bra på de så va den kul ändå :P haha  :)
och Annie sov hos mig i fredags och jag sov hos Alice inatt.. Idag och igår kollade jag och Alice på The parent trap, just my luck och flickan som lekte med elden :)
Vi va hos Thomas igår eller typ varje kväll jag inte bloggat på haha :P <3
Idag kom jag hem typ halv 7 och då åt jag lövbiff, pommes och bea :) och sen åt jag daimtårta ;)
Snackar i skype med thomas nu och sen ska jag duscha och tona håret till rödbrun asså jag har typ de men färgen har försvunnit mycket och jag har fått utväxt och känner att jag måste fixa de :P så jag läger upp bild på de imorgon eller nåt :) jag skulle ju färga blont igen men jag gör de nån gång i sommar istället tror jag <3
Men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0