påsklovet är över..

tjaa tjaa :D Sov hos Felicia inatt, för jag visste inte vart jag skulle, va ute och grilla igår med massa folk och mamma och pappa var borta och André sov och jag har ingen portnyckel, så jag visste inte vart jag skulle så klockan 12 gick jag hem till felicia och deras familj men felicia va inte hemma så jag sov i hennes rum ensam :P
har varit med annie idag, vi har bara chillat och gåttrunt, hon kom hem från hennes landställe idag :)
Nu sitter jag och äter chokladpudding, haha fan va tjock jag låter xD
ska ta en dusch nu och sen gå och lägga mig, imorgon är de skola igen, men skönt har de varit med påsklov :)
På onsdag är de 2 veckor tills jag åker till californien, snacka om taggad assooww !!
Vi ses, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0