15 Mars 2011

Tja vaknade för en stund sen och har ätit frukost och ska snart duscha.

En bra sak är att jag inte har feber längre och en dålig sak är att jag inte kan gå ut när de är så fint väder för att jag är förkyld :P
Hoppas det är fint väder imorgon också för då ska jag till skolan :)
Vet ni om det är nån bra film eller nåt bra på TV idag? Kommentera gärna :D
Jag saknar Annie och Alice :D Vill träffa dom nuuuu♥
Jag skrev ju en lista på vad jag skulle göra men hann inte göra allt men de jag hann göra va att storstäda mitt rum men.. jag storstädade faktiskt hela lägenheten,  jag lagade lunch, jag läste min bok och jag duschade.
Idag ska jag fixa/rensa mina garderober, duscha och jobba matte. Och läsa min bok ;)
Fast nu ska jag bädda min säng och sen gå och duscha och så gör jag ett inlägg direkt efter det :)
Jag på Nirvana i sommras. Vill ha sommar!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0