23 mars 2011

Åt nyss. Va med Annie efter skolan, vi har kollat på kläder. Sitter vid skype nu och typ inte gör nåt speciellt.
Jag är förkyld nu igen. Det är jättejobbigt ! Så jag stannar hemma imorgon för jag måste bli frisk asså. Jag får panik på tysta lektioner när jag håller på där som in i helvete !
Ska kolla på film ikväll eller imorgon. Får se när det blir. Ska iaf bada idag.
Jag är jättetrött och seg idag.
På fredag skulle jag sova hos Alice men jag fick inte, faaan!! Så om du ser de här Alice så fick jag tyvärr inte för att mamma är ledig och hon vill va med mig somvanligt ! :O och på lördag sover Annie hos mig och på söndag åker jag och Annie te pappas bad och badar och leker. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0