Home Sweet Home!

Tjaaaaaaaaaa!! Kom hem igår vid 10 tiden :) Har haft helt underbart i usa. Vi har gjort då mycket saker. Jätte kul :)
Ni som läser min blogg har säkert mig på facebook så ni kan kolla på bilderna där. Det är så jobbigt att sitta och vänta till en miljard bilder laddas upp så kolla på facebook.
Vid 12 tiden kom Annie, Thomas och SL till min gård så jag gick ut med dom. Egentligen gjorde vi inte så mycket. Gick runt i centrum och så. Sen gick SL och då ringde vi Matilda och så kom hon. Jag och Annie åt på McDonald's för de va faktiskt längesen. Juste jag har gått upp 2 kilo på 2 veckor och USA. haha jag är väldigt glad. Väger 43.1 nu :)
Skulle gått till skolan idag egentligen men gjorde inte det för kom inte upp på grund av att de är helt olika tider så jag måste vänja mig med svensk tid. Så jag gick inte till skolan. Vaknade halv 1 och gick upp och drack apelsinjuice och gosade med min ena katt jameson. Kärlek till dig♥ Nu sitter jag i soffan med mitt nya rosa spets natlinne från viktoria secret. Detaljer I like.
Idag ska jag göra klart min matte, öva till två soprov och packa upp min väska.
Har köpt blont slingpaket så ska nog göra de oxå ikväll. Vill ha blonda slingor som jag hade förra sommaren :)
Nej nu ska jag ta nåt och äta tror jag. Är lite hungrig.
Puss o Kram♥
Här är iallafall en bild vid hollywoodskylten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0